donderdag 21 november 2013

Dorpje met lichtjes in een vaas


Ik heb al eerder een vaasje gemaakt met 3D foto's,
Nu wilde ik proberen iets te maken met lichtjes erin.

Van Gerrie heb ik leuke stansjes die ik gebruikt heb voor mijn vaasje met lichtjes.
Het was een hele uitdaging om wat ik in mijn hoofd had ook daadwerkelijk te kunnen maken.

De eerste foto is het vaasje geworden met de lichtjes uit.
Het is alleen heeeel moeilijk om een goede foto te maken met de lichtjes aan !


Ik heb heeeel lang moeten nadenken hoe ik het batterijdoosje moest verbergen.
Totdat ik erachter kwam dat mijn zuurtjesblikje even groot was als mijn vaasje.
Het batterijdoosje zit vastgeplakt aan het deksel 
en de lichtjes gaan door een gaatje in het deksel en
door een gaatje in het karton (bodem vaasje) zo het vaasje in.

lichtjes aan

lichtjes uit

Mocht je dit vaasje in het echt willen bewonderen,
kom dan naar de kerstmarkt op zaterdag 14 december in Ons Huis te Herkingen.

Hopelijk heb ik dan nog meer kerstverrassingen gemaakt.

Groetjes,

Jacqueline




4 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit, Jacqueline.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit prachtig gemaakt. Heel mooi.
    Ook je kaart van de vorige keer is prachtig.
    Fijn weekend, Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, met de lichtjes aan ook heel mooi.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel leuk uit super.
    Liefs Ma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline