zondag 6 oktober 2013

Baby Tas


Regelmatig zie ik op blogs zo'n mooie opgepimpte tas voorbijkomen.
Dit wilde ik ook nog eens een keer doen.

Soms kom je dingen tegelijk tegen waardoor er gelijk een idee ontstaat,
zoals dit oranje tasje en dit allerschattigste babyplaatje. 

In de tas zitten 3 luiertjes, gebreide sokjes (gemaakt door mijn moeder),
een kaartje en een mini badeendje.


Het 1ste babyplaatje van het 3D plaatje heb ik gebruikt voor de tas.
Mijn zelfgehaakte bloemen in combinatie met knoopjes in een hoekje.
Uit de knoopjes van de oranje papieren bloemen steken meeldraden uit.
De trein en de oranje halve bollen (rechtsonder en linksboven) zijn eigenlijk knoopjes,
waar ik het oogje van af heb gesneden.


De resterende 3D plaatjes heb ik gebruikt voor een kaartje.


Ook weer met mooie bloemen en knoopjes.
Het babyflesje was ook een knoopje waar ik het oogje van af heb gesneden.
Kaart en tas is nu een compleet setje.

Dit baby presentje is te koop op mijn website 


Groetjes,



9 opmerkingen:

  1. Hoi Jaqueline
    Kwam toevallig op jou blog. Wat maak jij ontzettend leuke patroontjes. Ben meteen volger van je geworden.
    Groetjes Maria
    http://kreatiefhoekje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Maria,
      Wat leuk dat je mijn blog hebt gevonden en dat je volger bent geworden.
      Ben al even op jouw blog wezen kijken, maar jij maakt ook heel veel verschillende (leuke) dingen zeg !
      Ik ga je zeker te weten ook volgen.
      Groetjes, Jacqueline

      Verwijderen
  2. Gezelliger en leuker kan een cadeautje toch niet verpakt/gegeven worden???

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk het ziet er erg mooi uit groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een Schitterende combinatie. de kaar met het tasje en dan nog zo'n leuk cadeau erin.
    Heel gaaf.
    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jacqueline

    Dit is al een cadeautje op zich om te krijgen, leuk voor een kleinigheidje.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Jacqueline een cadeau tasje en kaart leuk combinatie
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline