donderdag 3 oktober 2013

Call of Duty Ghost computer


Voor mijn vriendin en naamgenootje maak ik regelmatig presentjes voor haar jongens.
Deze keer de vraag van haar of ik iets kan maken voor haar oudste zoon.
Er moest geld in kunnen en te maken hebben met Call of Duty Ghosts.

Hier heb ik dus wel even over na moeten denken...
Wat kan ik hiermee maken ?
Gelijk had ik wel een ideetje om een easelkaart te maken, die op een pc lijkt.
Maar waar moest dan het geld in gestopt worden??
Toen kwam ik een mooi doosje tegen in mijn verzameling en
heel langzaam kwam toen dit idee naar boven borrelen.


Nu is er zelfs ruimte voor een klein kadootje !
De binnenkant heeft ook een paar spinnenwebben gekregen.


Dit is de zijkant, hier zie je dat er ook aan de zijkant een spinnenweb zit.



Toch wel handig dat het bijna Halloween is, zodat ik aan "griezelige" dingen kan komen.
De muis is een echte mini computermuis, die ook echt werkt.
De muis ligt los onder de skelet hand.
Ik heb alleen het kabeltje met een klein stukje dubbelzijdig tape vastgeplakt
net achter het beeldscherm.
Hierdoor kan je zonder al te veel schade te maken, de muis eraf halen.


Hier nog wat foto's.


Fijne verjaardag Andre !

Groetjes,











3 opmerkingen:

  1. wat heb je dat knap bedacht heel leuk ook de kaart voor de meester vind ik heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je weer super goed gedaan,wat ben je toch een handig meisje.
    Ben trots op je.
    Liefs Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit weer super mooi gemaakt Jacqueline. groeten Mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline