zondag 27 oktober 2013

Jongenskaart


Deze keer een jongenskaart gemaakt.
Jongens houden niet zo van die lieve zoete plaatjes, 
dus ik heb een kaart gemaakt met teksten en 2 labels van stof 
(komen van een oude spijkerbroek)
Van een vriendin heb ik een paar hele leuke metalen embellishment gekregen.
De slingers en de ballonnen.
Ik vind ze heel stoer.


Verder een mini-envelopje met een mini kaartje erin.
Dit kaartje kan er ook uit en je kan er zelfs nog wat in schrijven.

***
A.s. zaterdag is het alweer 2 november !!!!
Dan sta ik op de Crea/hobbybeurs in Herkingen.
Mijn vriendin Diana van Just a Note zal er ook staan.
Op de vorige Creabeurs was het heel erg gezellig,
kijk maar eens naar de foto's op de site van Ons Huis
De entree is gratis en de Crea/hobbybeurs is open van 10.00 tot 16.00 uur.

Wie weet tot zaterdag !




9 opmerkingen:

  1. De kaart is echt stoer voor een jongen.
    Tot zaterdag.

    Liefs Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige stoere jongenskaart Jacqueline.
    Ik ben van plan zaterdag naar de hobbymarkt te komen, tot zaterdag.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoere kaart Jaqueline. Leuk idee die labels van stof.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jacqueline Gesso is een krijtondergrond speciaal voor hout, doek of ander schildermateriaal. Gesso is Italiaans voor "gips". Deze krijtondergrond is bedoeld om het medium te egaliseren. Een bijkomend voordeel is dat de verf niet in het materiaal trekt. Kunstenaars gebruiken Gesso vaak als ondergrond voor hun schilderwerk. Het doek wordt met Gesso ingesmeerd en vervolgens gaan ze schilderen. Bij Youtube kan je heel veel filmpjes vinden over werken met Gesso.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Karla,
      Ik ga zeker speuren op youtube en het uitproberen !
      Groetjes, Jacqueline

      Verwijderen
  5. Wat een superleuk en stoer jongenskaartje, Jacqueline.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaart. Hij is schitterend. Mooie kleuren en leuke details en lekker stoer.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline