maandag 21 oktober 2013

Theedoos à la Herkingen


Deze keer een theedoosje opgepimpt met een prachtige foto van de haven van Herkingen.


Om de foto te beschermen heb ik hem achter mica geplakt.
Verder vond ik in mijn voorraad nog prachtig bijpassend scrappapier
met ouderwetse zeilschepen.
De witte bloemen zijn zelf gehaakt met als hart een blauwe knoop.

Toen nog maar eens verder "gedoken" in mijn voorraad rommeltjes.
Ja hoor, ik had ze nog: een reddingsboei, anker en een olielampje !
Deze komen namelijk van een ingestort vogelhuisje....
Het huisje was helemaal rot en heb ik weggegooid,
maar de attributen heb ik nog bewaard.

                        

Wit gaas en een stukje touw maken het af.
Bij de witte bloemen en het olielampje nog mooie schelpjes van het strand.
Deze heb ik vol gedaan met bison kit waardoor ze goed vast blijven zitten. 



De binnenkant van het theedoosje.


In het deksel dezelfde foto als bovenop het deksel.
In het midden van de foto tussen de zeilscheepjes vaart een motorroeibootje.
Ik vind hem zelf heel erg leuk geworden,
ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Groetjes,





6 opmerkingen:

  1. Die is super mooi,crea bea.
    Liefs Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker weten dat het mooi is Jaqueline!!
    Prachtige foto, beeldig papier maar al die leuke bewaarde attribuutjes en schelpen maken er iets schitterends van!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi theedoosje. Je moet maar op het idee komen, heel origineel zelfs de binnenkant ben je niet vergeten.
    De spulletjes die je erbij hebt gebruikt zijn ook schitterend.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig theedoosje is het geworden, Jacqueline.
    En ja, wie wat bewaard, die heeft wat. We kunnen alles gebruiken, hihi.
    't Is echt een mooi geheel geworden, alles past perfect bij elkaar.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel heel mooi prachtig gedaan groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk doosje. Leuke foto' en details heb je gebruikt. En de binnenkant heb je ook prachtig gemaakt. Gaaf hoor.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline