vrijdag 25 oktober 2013

Hart kaart voor een speciale dochter


Deze keer laat ik jullie weer een opdracht zien.
Een Hart-kaart voor een speciale dochter.
Deze kaart heb ik in opdracht van de moeder gemaakt en samen met haar alles uitgezocht,
van de kleur kaart, type scrappappier, foto's tot aan de tekst.
Met het eindresultaat was ze dan ook helemaal tevreden.


In de binnenkant aan de ene kant een lief baby fotootje van haar dochter
en aan de andere kant zie je dat het een prachtige dame is geworden.
In het midden een mooie tekst met daarnaast een mini-envelopje
met een mini kaartje erin.


De moeder vond de kaart te mooi voor een envelop, 
dus heeft ze een mooi doosje opgezocht en de kaart op een zilverkleurig servet
gelegd met wat losse hartjes erbij. Mooi verpakt toch ?


Ook van mij dus :
 Van Harte Gefeliciteerd Tahira !

Groetjes,




6 opmerkingen:

  1. Mooi hart Jacqueline, leuk gedaan met 2 verschillende foto's. Een heel persoonlijk cadeau.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel origineel en mooi uitgevoerd,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Jacqueline, daaar zal je dochter wel heel blij mee zijn!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anneke en ook Willemijn,
      Dit is niet mijn dochter, maar een opdrachtje. De moeder van Tahira is echt supertrots op haar en op wat ze nu al bereikt heeft. Vandaar de titel ;-)
      Liefs, Jacqueline

      Verwijderen
  4. Wat heb je dit weer prachtig gemaakt.
    Heel gaaf.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk bedacht joh!! Van harte he:) Fijn weekend, groetjes Willemijn
    p.s. als je op mijn blog kijkt kun je wat winnen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline