donderdag 10 oktober 2013

Hart kaart trouwdag

"Hart" kaart dicht

Zoooo lief, een meisje (10 jaar) vroeg aan mij of ik iets wilde maken voor
de trouwdag van haar ouders.
Natuurlijk moest dit allemaal in het diepste geheim gebeuren,
maar ik had wel foto's nodig...

Haar moeder heb ik als vriend op facebook,
dus daar kon ik al een mooie foto vandaan plukken.

"Hart" kaart binnenkant

Het enige probleem was de trouwfoto, maar daar heeft oma voor gezorgd.


In het mini envelopje zit een mini kaartje met de trouwdatum van toen en van nu.
Binnenin het mini kaartje kan nog wat geschreven worden.

Als de kaart wordt opengemaakt, zie je op de "deurtjes" de zoon en dochter.



Dit is de kaart als hij helemaal is opengeklapt.


Fijne dag fam. van der Mast !

Groetjes,







3 opmerkingen:

  1. Die is ook weer super mooi,denk dat ze daar blij van worden.
    Zo'n verrassing van de kinderen.

    Liefs Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jacqueline
    Wat een mooie creatie. Erg mooi persoonlijk hart heb je gemaakt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo wat lief van dat meisje en Oooooo wat een schitterende kaart heb je gemaakt.
    Super gaaf.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline