woensdag 17 oktober 2012

Giraffen kaart


Inmiddels kan ik wel zeggen dat ik een vaste klant heb aan mijn achterbuurvrouw.
Voor haar heb ik al meerdere keren verjaardagskaarten gemaakt voor haar achterkleinkinderen.

Deze keer vroeg ze me een kaart te maken voor haar achterkleinzoon die dol is op dieren.
Ze vroeg me iets te maken met giraffen of zo.
Vandaar al die giraffen op de kaart :-)

Alleen maar giraffen is natuurlijk wel wat saai, daarom heb ik er een giraffen feestje van gemaakt.
Met een mooie slinger met gouden letters.


Tot nu toe vonden haar achterkleinkinderen de kaarten erg leuk.
Hopelijk deze ook.

Groetjes, 

Jacqueline

3 opmerkingen:

  1. Ik vind hem heel mooi, Jacqueline.
    Ik denk dat de jongen waar hij voor is hem ook geweldig zal vinden.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk met die giraffen :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline