donderdag 18 oktober 2012

Wiegje


Ik blijf een beetje in de babietjes :-)
Deze keer een wiegje gemaakt wat ook een doosje is.
Het patroon heb ik ooit eens op het internet gevonden, geen idee meer waar.
Maar zoals altijd, kan je hem nu ook op mijn 2de pagina vinden.

Het wiegje kan je opendoen door het kant van het dekbedje te pakken
en het dekbedje naar je toe te halen.
Ik heb ze al eens eerder gemaakt voor een vriendin die ze gebruikte als kraamkadootjes.
Zij had er toen, als ik het goed onthouden had, snoephartjes in gedaan.

Ook heb ik dit wiegje al eens gemaakt als opdracht via mijn website
www.jacquelinepresentje.webklik.nl om een roze variant te maken,
die vind je hier.



Hierboven zie je de baby (van Eline natuurlijk) lekker liggen met haar knuffeltje.

Het scrappapier is van Just a Note en past goed bij de al eerder gemaakte baby spulletjes.


Tot de volgende keer,

Jacqueline






7 opmerkingen:

  1. heel mooi gedaan.
    Heb mijn dochtertjes 5 jaar terug ook op deze wiegjes laten trakteren met een doossje rozijntjes erin toen hun broertje kwam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jolanda,
      Wat een goed idee om er een doosje rozijntjes in te doen !
      groetjes, Jacqueline

      Verwijderen
    2. Wat leuk gedaan, Jacqueline.
      Mooi zo heel het setje bij elkaar.

      Groetjes,
      Sjanie

      Verwijderen
  2. Wat schattig, en ken het die patroontjes bewaren, maar dan nog eens gebruiken....

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi there, just became alert to your weblog thru Google,
    and located that it's truly informative. I'm gonna watch out
    for brussels. I will be grateful if you happen to proceed this in future.
    Many people can be benefited out of your writing. Cheers!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline