woensdag 24 oktober 2012

Kiekeboe blikje


Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke berichtjes op het borduurwerk van mijn moeder.
Ik heb de complimenten doorgegeven aan haar, wat ze erg leuk vond :-)

***

Na mijn blogbericht Babyjurkje met blikje vond ik het blikje zo leuk,
dat ik ook een jongens variant heb gemaakt.
Met bijpassende baby tuinbroek kaart, die ik al eerder had gemaakt.


De baby is van Eline, die blijf ik schattig vinden.
Het blikje heeft 2 soorten lint en het deksel is beplakt met hetzelfde
scrappapier als de babytuinbroek.
Dit keer heb ik in het lijstje het woord Kiekeboe gestempeld.
Dit heeft hetzelfde lettertype als het woord Hoera op de babytuinbroek.
Verder nog 3 oranje knopen als versiering.

De bretels van de babytuinbroek komen van een oude bh.
(waar je je bh-bandjes mee kan verstellen, geen idee hoe dat heet)
Het patroon van de babytuinbroek kaart is weer een eigen ontwerp.

In het blikje zit net als in het meisjesblikje een mooi paar babysokjes.

Groetjes,

Jacqueline


5 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline